Vad ska produktionen användas till?

Står helt stilla på den frågan... O.o och de måste vara klart och inövat tills imorgon om jag har röst vill säga, och ingen feber... jäkla skit att man sku bli sjuk igen! :(
JAG GILLAR INTE SAMHÄLLSEKONOMI!!!!!
De som inte vet så har jag dyslexi inte så svår, men lite. Så orden i den här jäkla boken hjälper då inte -.-'
Morr... när jag har somnat med huvudet på tangentbordet så har jag verkligen överansträngt mig kan man säga, och jag har hållit på att göra de 2 eller 3 gånger redan... men finrexin i min ena hand så hjälper mig med lite energi. Men om det är nån som pluggar eller vet om samhällsekonomi får gärna kommentera här och hjälpa mig med den här jäkla grejen!!! ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0