Travbilder är på väg!

Var ju på trav ikväll, riktigt nice, men de blev skit kallt mot de sista loppen! :S
Någon som vet var man kan kolla vilka kuskarna var eller nått? om nån har kvar programbladet från kvällen? sku villa kolla upp en person som undrade om han sku få köpa bilder av mig x3
Han undrade om det var jag som tog segerbilderna, men de är ju Andreas om jag inte såg fel? Men han undrade typ om de istället kanske kunde få köpa en bild av mig, de tyckte jag var lite kul! :)
Dock "säljer" jag inte bilderna, asså jag tar inget pris på dem eftersom jag anser att jag inte är tillräckligt "duktig" för det, jag ger bort dem bara! ^^ till ägarna/ryttarna/kuskarna då
Annars så blev min räkning nu 7 personer som undrade om jag kom från någon av tidningarna! Hahaa jag började lite små skratta när de var folk som undrade det, speciellt mot slutet. Men bilder ska läggas upp senare så får ni se dem, dock inte alla eftersom jag tog nått på 600-700 bilder?
Men som sagt nån som har programbladet kvar, eller att man kan kolla på nån hemsida eller nått sånt med kuskarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0