Ingen skola imorgon och på fredag! :D

Weei imorgon har jag ingen skola, sköööönt! ^^
Dock är det så att skolan ska fara på de där seminariet? då t.ex. Thilde Höök kommer och pratar om att starta eget. Peppar för fullt de ska bli riktigt roligt att fara på det ^^
Kommer vara på de där hela dagen, och ska ta med min kamera (y) och fotografera en massa där, så de blir nice! :)
och ingen skola för mig på fredag åå, då jag och Liz ska fara runt till en massa gårdar, och fotografera och bli fotograferade, vi ska leka "modeller" hahaa!  Den ända gården som jag vet att vi ska till är haddnäs gård som ligger så långt bort man kan komma på åland typ? :3 Nämen de ligger LÅNGT LÅNGT bort... :S
Men de ska bli super nice, och vi ska även fara runt till gårdar på lördagen, och på söndagen så ska jag va och jobba med skolan, och va med Daja, sedan blir de även att rida med Elin, Elin och Sandra och visa upp ett 4g program.
På hemsidan står de nått liknande som "Ålands toppklass tävlingshästar uppträder", Hahaa tyckte de var lite kul eftersom jag och Calle ska va med,och vi hör VERKLIGEN inte till "toppklass"...ännu... ;)
Toppklass, där tänker jag t.ex. på Byr från Midgård? De är toppklass till häst! ;) och sånna hästar lixom!  x3
Men de ska bli riktigt kul, får hoppas att jag håller mig på banan, får säkert kämpa lika mycket som senast om int mer? hahaa^^
-
men här har ni programet:

11.00 Marknaden öppnar
11.00 Programmen börjar och pågår hela dagen
12.00 Marknadens öppningstal av lantrådet Viveka Eriksson
15.00 Dragning av vinnare bland Skördefestpassen
16.00 Marknaden stänger

UPPVISNINGAR:
• Hundar – Agility.ax. r.f. presenterar vad hundar kan göra
• Islandshästar – Ålands toppklass tävlingshästar uppträder
• Kadrilj – Ridklubben Sleipner presenterar
• Hästparad och visning av olika häst- och ponnyraser på Åland
• Riduppvisningar

AKTIVITETER
• Travhästar och travponnyer – möjlighet att uppleva körning med kusk i dubbelsulky
• Ponnyridning för barn
• Körning med häst och vagn
• Handikappkörning med Stall Joy – utgår ur programmet
• Halmhoppning
• Lämna din önskelistan till Tomten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0