Dag 06 - Tio sanningar om mig

1. Jag tittar näst intill alltid ner när jag rider
2. Har händerna nere vid sadeln
3. Hamnar lätt i stolsits
4. Jag är livrädd för ormar, älgar och kossor (kalvar är ok)
5. Jag tror på spöken och lite andra vidskepligheter
6. Från min mors sida så är de lite små "häxiga" med vissa som kan spå och andra drömmer om när nån ska dö och jag drömmer ibland lite grejer som händer i framtiden
7. Jag är väldigt tävlingsinriktad men skryter inte allvarligt med det spciellt inte i förväg
8. Jag blir väldigt väldigt sällan nervös inför tävlingar (TACK GODE GUD FÖR DET!!)
9. Kan inte sova mer än 4-5h om natten - skit irriterande!!
10. Hatar skräckfilmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0