Sömnigt

Har varit lite dåligt med uppdatering från min sida i helgen, men har inte haft så mycket att skriva om. Men kan ta en lite summering av min helg nu!
Har inte ridit i helgen, får se om jag kanske drar ut i skogen ikväll? Tror att jag snackade med Carro om något sånt när vi var ut i skogen i Torsdags? Får se vad det blir av.
Igår firades det i alla fall Valborg med ett gäng, först samma gamla vanliga tradition med familj, grannar & CO. Och sen så kom ju självaste finbesöket också! ;)
Men mysigt var det och brasan var i full gång trots att vi var lite tveksamma eftersom vi var vid sjön och det blåse åt lite fel håll...
Fick förresten reda på nyss att jag inga kan rida ikväll eftersom jag måste på kalas... Men sånt är livet ibland!
Hoppas i alla fall att alla har haft trevligt på Valborg och en glad första maj och att alla har druckit mycket mjöd, ätit munkar och struvor och sånt! Haha!
Hyvää vappua!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin Muni är! Superduktig på hoppning, jag har själv börjat små hoppa lite med min fia i skogen, hon tycker verkligen om det. Så vi kommer nog fortsätta med lite hoppning :)

2011-05-01 @ 16:25:36
URL: http://elmo.cybersite.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0