SNÅLT?

Haha, om ni tänker handla på Mikis häst & fritid, gör INTE som jag!
Jag och ida var i stan och jag skulle gå och köpa lite 'pälsglans' till Hausti. Vi går in på Mikis häst & fritid för att kolla vad de har, ser en sort för 18€ och tänker att jag ska köpa det, men jag hade glömt mina pengar hemma så jag måste gå och låna av min mamma. Hon som står i kassan undrar då om vi vill köpa något eller bara kollar? Så jag svarade att jag skulle återkomma när jag hade pengar, jag hade även nämt tidigare att det var just det pälsglanset jag skulle ta. Och gissa vad som hänt när vi kommer tillbaka nån timme senare? Priset på JUST den pälsglanser har HÖJTS till 23€! Kan det ha varit ett samman träffande eller vad? Jag hade inte mer än 20 på mig eftersom det "kostade 18€".
Tycket det verkade lite skumt, eller hur?
Fanns då som tur är en sort för 15€! Hoppas den funkar bra! :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

De där äger är bäst att reda ut manen och svansen med använder det nästan dagligen när jag borstar manen och svansen

2011-05-12 @ 20:44:23
URL: http://stalletsofiero.blogsopt.com
Postat av: Frida

Sv: Vad fint! Skönt att veta att den funkar bra! Han ska va 'skinande' svart på söndag kan jag lova! :)

2011-05-12 @ 23:17:12
URL: http://ishestarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0