Lååååång dag!

Idag har vart en lååång dag, började med skola, sen stan, sen hem och byta kläder, sen ut på en 2,5 timmars ritt med bästa US gänget! Jätte kul!
Vägen blev inte riktigt som jag hade väntat mig, det vara bara Anna och jag som hade ridit där förut, vi hittade, men jag tvekade att antal gånger! För det första, så var det helt plötsligt ett kalhygge i mitten av skogen! Så var det inte senast jag rerd där! Och för det andra, en del av vägen var täckt av små små träd som låg tätt tillsammans över vägen + ett stort träd som Vår "ledare" Rebecca gick över med sin stora häst medan vi andra sökte oss en väg runt. Men dom små träden klarade våra isladshästar bra! Även Rebeccas haflinger Nobbe gick det bra för.
Men annars funkade allt bra, trots att ingen av hästarna nånsin har träffat varandra.
Ursäkta dålig bildkvalité också, jag orkade inte ha med systemkameran så det blev min lilla gamla Canon digitalkamera!
Gruppfoto, Jenny på Muni längst fram, Rebecca på Nobbe i mitten och Anna längst bak på Gimsteinn!


Och JA, Hausti bröt av pinnen som det hängde både träns och hjälm på, bara några
sekunder efter att jag tog fotot...








Anna failar med sitt granatäppel...


Och sist och även minst, den lilla kattungen som finns kvar i stallet, Gangster :)

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Catarina Jessen

Hej! Satt hemma och googlade efter min före detta häst Nobbe och hittade honom på din blogg. Skulle jätte gärna vilja komma i kontakt med Rebecca som har honom nu men har tappat bort hennes telefonnr och kommer inte ihåg vad hon heter i efternamn. Har även sökt på facebook men svårt då jag inte kommer ihåg hela namnet. Har du möjligtvis någon e-post till Rebecca så kan jag skriva några rader till henne? Mvh Catarina.

2011-08-17 @ 13:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0