Jag lever!

Hahaa frida, sorry har haft lite bloggtorka från min sida! de har lixom inte hänt nå spännande måste jag säga!
Har inte haft med mig en kamera eller nått till stallet!
men en sak måste jag säga som jag är såååå j*vla lycklig över!
I tisdas då jag var till stallet, så när jag kom till hagen så låg både Freyr och Muni ner, då gick jag först och hälsa och gosa lite med Freyr, sedan fick jag faktiskt komma ända fram och gosa med Muni! satt där med honom i misnt 10 minuter, och klia honom på huvve. Underbara heppe<3
Tror inte det är så många som får komma så där och sätta sig precis bredvid en skygg häst som kan vara svårfångad. Muni är ju inte de mera, med mig i alla fall! han kan vara lite nojjig ibland, och ibland kommer Freyr och jagar bort honom och då kan de va svårt att få fast honom. Och ibland busar han bara, då han gör massa glädjeskutt och stannar 10 meter ifrån mig och så går jag nån meter framåt så hoppar han åt sidan och gör sina glädjeskutt! hahaa Bus<3
Men det var så underbart att jag kunna sitta där och gosa med honom, och då har jag inte fått komma fram till honom för 4-5 månader före?
Men tycker det kan bli lite finare väder!!! Och idag var min sista skoldag! och den bestod av 1 lektion = Prov hahaa^^
imorgon är jag ledig, nästa vecka är jag på praktik, veckan efter ska vi bara plocka upp allt, städa och sånt man brukar hamna på att göra!
Känns skönt, och de bästa av allt har de lovat fint väder imorgon och då ser min dag ut såhär:
SOVA LÄNGE, rida Muni, och sola! ;) de är inte helt fel måste jag säga! ;)
Muni med lite ryck... xD
hahaa, före denna bild hade Muni legat ner och så kom Freyr och jagade upp honom och så mitt i allt så hoppar Muni på Freyr hahaa, detta har hänt flera gånger! eller den gången jag även fick de på bild så hade inte Freyr gjort nått tror jag? för de stod och busade lite och så mitt i allt så hoppar Muni på Freyr, och Muni får en spark tillbaka och så kommer han upp i min famn... hahaa<3

Muni busar i hagen! :)<3

<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Pfff!!!

jag får komma nära Blakkur hur lätt som helst! :D Såå de så! :P

2011-05-19 @ 13:32:48
URL: http://allasmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0