hål timme

ojoj kommer vara borta HELA dagen idag, eller njaaa ända till 5- tiden kommer jag inte vara i närheten av en dator, men jag hoppas att ni överlever ändå! ;)
det tror jag nog
Vet inte om jag ska fara och kolla på trav eller om jag ska fara och kolla på hoppning, inget dera verkar så super skoj i detta väder! x3
Senast jag var på trav så fångade jag upp denna bild, och känner ända gången jag far och kollar på trav så är när min kompis häst ska tävla, tranviks andra stolthet inom traven! hahaa^^
det är såklart Carros familjs häst Kosmos Tindra, och den dagen var det fint väder! :)
(och jag kommer nog fara på trav igen fast tindra inte tävlar hahaa, finns många fina hästar där åxå)

Kosmos Tindra
Tycker hon är super söt^^
och detta var då första gången jag var på trav när jag tog denna bild, och som sagt jag vet inte hurdana bilder man vill ha på travhästar? med islandshästar speciellt i tölten så vill man ju ha de här steget:

dock har inte alla hästar just de där snygga steget, att de lyfter så där högt och så, men allt handlar då inte om lyftet såklart, men de ser ganska snyggt ut på bilder och så! ;)

Munis steg, ska försöka hitta flera. Inte så där POOOOOW! men han är fin som han är! :)<3
men andra trav bilder som jag tog samma dag som den bilden på tindra fast de är inte redigerade x3


(tindra)

(tindra)


en av mina favoriter den dagen som ägs av familjen på Bärby
Belinda sign tror jag hennes namn var? x3 men den vann iaf de loppet! :)

men nu börjar min lektion, men kommer inte nå inlägg av mig förrän vid 6-7tiden åtminstonde!


Kommentarer
Postat av: Alva

Man vill gärna ha bilder på hella hästen med kusk. Å så vill man få ett så bra steg på bilden! (=

2011-05-13 @ 13:34:09
Postat av: Jenny

sv. Tack alva! :) De är ju så olika från sport till sport! ;)

ska komma ihåg de till nästa gång, tror du att du skulle kunna skicka eller lägga upp en bild på din blogg, med de där steget som travare ska ha? du kan ta google bild om du själv inte har^^

2011-05-13 @ 16:47:36
URL: http://ishestarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0