FRIDAS PAPPA RÄDDA MIG :P

jadu som kanske inte de flesta vet så är jag LIVRÄDD för ormar, eller jag kan se dem bakom glas och i tv:n men inte IRL framför mig i naturen om ni fattar?!
men jag kom hem med moppen och hade lämnat garageporten öppen för att den var öppen när jag skulle fara... när jag kom tillbaka så ligger de nått på marken gör en nitstopp så är det en mini huggis <----- SÅN!
som ligger på marken framför garaget så tänker jag köra på den men då får jag blackout och börjar skaka i hela kroppen... (som sagt rädd för ormar). och den slingrar in i garaget och jag parkerar moppen vid huset, och skenar in med grejerna och springer över till grannen och hoppas på att nån är hemma (alltså först simon och mona), men där var bara mona och hon kunde inte komma och döda den, för hon var åxå rädd för ormar, så skenar vidare till frida, och där var både dan och marina hemma, och dan kom med och döda den! först hitta vi inte den och jag tänkte då aldrig gå in där mer igen om vi bara sku lämna garaget utan att vi sku ha hittat ormen sen ser jag nått slingra vid rummet bakom själva garaget och jag skriker till ofc! "ORMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!" och dan kommer fort med spaden och slår till den och tar ut den och hugger av den i flera delar!
så slapp jag den ormen iaf!!!! phuuu... HATAR ORMAR!!!!!!
men tack till Dan som kom och döda ormen!! :)
Nu kan jag gå ut till garaget igen! ;)
Men ska till knallen och äta snart sen vidare på US! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0