Det var en gång en flodhäst...

Okej, nu tycker jag att jag har tagit det här med rubriker till en helt ny nivå! Haha! Har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på för tråkig rubrik, så varför inte bara ta något helt random som inte har med texten att göra alls? :)
Man kan ju testa lite om man har samma problem som jag har...
Men ikväll var det ridlektion, Hausti var inte lika underbar som på Travbanan, men han travade och travade och travade och travade och travade... Tölten var då tyvärr lite knagglig, och han var lite stel, jag hade också problem med min yttertygel igen. Som vanligt!
Men vi kämpar vidare och har något att öva på...
Funderar lite på att höra om någon kan filma nån gång då jag rider i ridhuset med Hausti och arbetar honom... Det är alltid lika kul att se när man rider! :D
Nåja, får se vad som händer i framtiden ;) Jag är inte känd för att sätta mina planer i verket!
Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0