Busigt...

Har egentligen fysik just nu och ska svara på frågor, men tar en lite paus för att blogga! :)
Är ordentligt taggad för ridlektionen ikväll, satsar även på att komma i tid igen!
Ikväll på ridlektionen ska jag i alla fall känna på hur han går i de båda varven och hoppas att det går bra i höger varv ikväll. Annars måste jag nog höra om jag får byta för jag vill verkligen att det ska gå bra på söndag! Jag är en ganska dålig förlorare så även om det inte är en riktig tävling så kommer jag vilja att allt ska gå som det ska och att jag får hyfsade poäng i alla fall. Men jag ska försöka att prioritera annat, som att ha roligt och göra mitt bästa. För det tycker jag att borde vara det viktigaste vid varje tävling! Även om allt känns mycket roligare när man vinner så ska man tänka positivt och inte kräva för mycket av både sig själv och sin häst!

Hinner inte blogga så mycket mer nu, utan jag måste nog börja med mina fysik frågor nu! ;)

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0