blev inga bilder...

okej de blev inga nå bilder, men de får bli text bara då, för er som orkar läsa ;)
pappa skulle komma till halv 8, och tro det eller ej han kom i tid! t.o.m. 10 min före halv 8! han kanske börjar komma ifrån "gunnarsby tiden" hahaa^^
Men jag packade ihop allt jag sku ha med, allt utom sadel och träns för de har jag hemma då jag gjorde rent det igår. De jag packade ner var då:
*Hö - kvälls och morgon hö
*Schabrak - Mitt tävlingsschabrak som jag vann från hopponisarna
*ryktlådan, eller rykthinken
*vattenhink
*Spö - KOM IHÅG ATT TA MED SAX IMORGN!! - måst klippa av de lite, att de inte är för långt!
*Morötter - Alltid gÖtt med morötter / Mumin
*Fleecetäcke - ifall att
*Grimma ofc! + grimmmmmmmskaft
*Pass och vaccination
*HästschampoooooOoo
hmm sen tror jag inte det var nå mer? men tvättade av honom när jag kom, och hans man blev nästan vit! :)
och han började visa upp sig när jag sprang med honom lite, drog in magen och satt upp huvve med lite vinkel neråt och frusta och titta omkring, och tog extra stora rörelser hahaa, min lilla hingst<3
Men nu ska jag ta fredagsmys, fast de var igår! missade de lite! ;)
så det får bli nu istället! :)
Lycka till alla som ska vara med och tävla!
får man ett lycka till själv? ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till imorgon! :)

2011-05-14 @ 22:54:37
URL: http://elin-andersen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0