Vill påminna alla tävlande!

Alla som är med och tävlar i denna tävling:
Vill påminna om komma ihåg när ni lägger upp denna bild på eran blogg och är med och tävlar att ni LÄNKAR till tävlingen!
Kommer ej kunna godkänna de som inte följde de krav som jag skrev i tävlingsinfon! Dock är det undantag för de som inte har bloglovin, alla har ju inte det, men jag tycker att alla bör skaffa det, tycker det är super! :D
Och ni som även lagt upp på bdb ni behöver inte lägga till mig som vänn, det är inte det de handlar om!
Det handlar om att ni ska "tagga" mig i bildtexten @JennZzz och att ni kommer ihåg att länk till tävlingen!
Och ni som inte har anmält er anmäl er nu, klicka HÄR för att komma till tävlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0