VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARMMMMMMMT

Ska nog ut och rida ikväll tror jag! Kanske i till vattnet för att få lite svalka? Får se...
Men hur som helt så går det knappt att vara ute, det är så varmt! :( Och jag kan inte simma nu för att jag har öron problem som hindrar mig, får så fruktansvärt ont av bara ett litet dopp!  Men på måndag ska jag få det undersökt...
Hoppas att det fixar sig efter det!
Men det finns trevligare saker att längta efter! Ska bland annat åka me Hausti till travbanan och träna på måndag +övriga måndagar efter det!
Har också fått mail av Thilde Höök angående sommarens ridläger som jag ska på. Taggar det!

Känner såhär just nu:


Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0