Horze

Horze

Som bilden visar så finns det mycket jag skulle vilja ta med mig hem, allt fick inte rum på bilden, men vad kan man säga? Horze har sjukt fina grejer, och får saker att passa ihop super, Horze har bra kvalité.
Horze rekommenderas grymt mycket.
De har ett stort utbud, med mängder av färger, jag har en del grejer hemma redan från horze och jag kan säga att jag alltid har varit nöjd med det jag har köpt från den butiken man kan inte bli missnöjd, det finns inte ett ord som heter "missnöjd".
Vem behöver hööks när Horze finns?
Tycker ni även skulle kunna bygga en till butik på Åland! :D
Detta blogginlägg är skrivet som ett bidrag till Horze bloggtävling med möjlighet att vinna ett presentkort värt xxx kr på http://www.horze.se.

Kommentarer
Postat av: Mattan

Undrar vems blogg du har läst??? :P

2011-06-20 @ 22:38:16
URL: http://allasmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0