Uppe med tuppen!

Wow, jag har varit vaken i över två timmar nu... Ytterst ovanligt då jag brukar vakna typ mella klockan 11-13! Men om jag ska hålla midsommar traditionerna så måste jag vara tidigt uppe ;) Vi åker alltid tiiiiiidigt och hämtar asplöv till midsommastången! Jag har ju varit med sen jag var riktigt liten så det tänker jag inte ändra på :)
Vi har ganska strikta traditioner, inte så att man är tvungen att följa dem, men vi vet precis vad vi ska göra när! Samma sak varje år. Även på julafton, lillajul och påsk så har vi mycket traditioner!
Jag frågar inte samma som Jenny, men en liknande fråga...

Har ni mycket midsommar traditioner, eller övriga traditioner?



Haha, när vi tog hem traktorn blev Grålle som GALEN och började klättra runt överallt på den! Han satt på taket ett bra tag. :)

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Mattan

Grålle <3 :)

Vill komma å hälsa på snart Friday :DDDD

2011-06-25 @ 16:38:57
URL: http://allasmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0