Trött som f*n!

jadu klockan är ganska så mkt, men jag är super trött men kan ändå inte sova? känner att jag verkligen måste skriva ett blogg inlägg hahaa^^
Men som sagt har gjort väldigt mycket idag, och tänkte nu bara skriva om fotbollen, för den är nog mest intressantast? För jag har ju redan skrivit om heppen, och de! ^^
Men det var sjukt kul att spela lite fotboll, dock kanske vi inte hade det lättaste fotbollslaget mot oss? alla spelar i IFK dam eller ÅU? och div 1 har jag för mig att jag hörde? Så jaaa... det var ganska svårt, förstår inte varför de ska få vara med i korpen? Korpen tycker jag ska vara till de som inte spelar i nå fotbollslag och vill bara lira lite på skoj, FC FC vann med 8-1, och tycker det var strongt gjort av hela laget, vi gjorde även det första målet, de var de inte beredda på.
Jag var dum nog och ta i allt jag kunna de första 10 minutrarna, så jag var helt slut resten av matchen.
Men jag tror att vi inte fick några nya vänner idag iaf, hähää^^ Spela kanske lite fult, och så? De som var mest hatade i vårt lag så var Liz och Amanda, måst säga att FC FC har dåligt ordföråd iaf! de ända man hörde var "Fittan/Fittans fitta" tycker ändå att det är ganska onödigt att hålla på med sådant, vi sade då inte de en ända gång på planen, de var lite där vid pausen kanske, då vi planerade vilka som sku ner på marken från andra laget! ;)
Jag villa ha ner 1 person, pga. att när malin (målis), sparkade ut bollen sku jag ta den, hoppade upp i luften och ta emot den, och så kommer den där spelare och verkligen tacklar ut mig, och så landar jag in i publiken, på 3 killar tror jag? de gjorde så jäkla ont, känner mig sjukt mörbultad efter den tacklingen, damn att jag är för liten och väger så lite, flyger bort som en liten vante! Men vissa spelare var då inte beredd på att jag verkligen kunna tacka HÅRT!
Jag var ju redan skadad före matchen, har 3 skärsår under foten, då jag var och simmade med hästarna och skar mig på nått? de sved ganska mkt under matchen. Men det blev många skadade från vår sida och deras sida.
Nästa match har vi det på hemmaplan och det är en BRA plan, som inte är nå guppig eller nått! Hoppas många kommer och kollar, hade inte så stor hejaklack idag, mot vad de andra laget hade.
Som sagt, det var sjukt kul att spela, och gör verkligen om det, fast kanske mot ett annat lag? Men de sprider säkert ett bra rykte om vårt lag nu, om att vi har "farliga" spelare, som spelar fult eller nått
Munis och min 5,0-5,0-5,5 trav! fina pööönnin! :)<3
Och vår absoluta bästa gångart var då skritt 5,5-5,5-5,5

Kommentarer
Postat av: alva

säga till när nästa match är! å var den är! Så kommer jag å tittar :)

2011-06-07 @ 14:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0