soldansen?

När jag var liten så höll jag på mycket med "regndansen", hoppades och hoppades att det skulle börja regna just när jag dansade... Men finns det nån soldans? Om någon kan en sån dans så kan jag väl få be att ni dansar lite? :)
Vaknade nämligen inatt vid halv 5 tiden av att det åskade och spöregnade! :(
Så jag hoppas vädret bättrar sig och solen kommer fram innan jag ska ut och rida just! Kanske tar med kameran och fotar ifall vi ska köra Liam idag, då vore det ju roligt ifall solesken. Men nån form av bilder kommer upp, och jag hinner säkert fota fölisarna eftersom det inte blev av igår. Så vänta er nån slags bilder senare! ;)
C ya!
Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0