Moster Jenny?

Tänkte skriva lite snabbt om att jag har blivit moster nu, Cia och Adam fick en liten flicka inatt, hon är super gull, kanske kommer nån bild på henne sen?
Mamma och jag var och köpte lite kläder och sånt, och vi märkte när Cia öppna paketet att det bara var märkes kläder hahaa ;) Det va en klänning, nå byxor? en mössa, och nå till klädesplagg?, och en rosa gummianka och en litet får filt/kramdjur? Super sött :)
De for in ti BB igår kväll, och då var jag med henne till 10 eller nått på kvällen? Vi var och gav mat och vatten åt hästarna, och jag hade inte ens märkt att hon hade värkar då?? De syntes inte alls! Sen nån halvtimme eller nått efter jag for? så for de in ti BB fick jag reda på, guuud vad kul! :D så jag har varit på BB en stund nu, kom just hem alltså. Hon är så himla söööööt! :')
tänkte bara säga de nu, det har inte varit så mkt hästinlägg nu? ;)

Kommentarer
Postat av: Mattan

De gör inget Jenny, detta är verkligen kul för dejj och det ska du dela med dej!!! :)

Grattis igen, sis ;) :)

2011-06-09 @ 20:40:37
URL: http://allasmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0