Kurs :D

Jag ska gå kurs imorgon med min gullepluttesötegris! För en instruktör som heter Pia Andreasson. Det blir min andra kurs för henne och jag ser verkligen fram emot det!
Jag red honom även ikväll, han var pigg, som jag vet inte vad! Han ville säkert bara hem! ;) Haha...
Men efter imorgon med två hårda ridpass så kommer nog vi båda vara helt utmattade! Jag ska äve inleda dagen med jobb på en "potatismaskin" och troligen till Gola och Liam också om jag hinner! Då tar jag med kamera och fotar, men jag tror inte att jag hinner dit :(
Ska jobba klockan 12 i kanske en och en halv timme(?), sen så rider jag vid 14 och sedan igen vid 16 tiden... Och på de ska ut på dagen... Då får nog Anna rida själv tyvärr!
Jaja, nu ska jag sova, helgen har varit fullspäckad och jag är jätte trött efter allt! Vi har haft gäster och firat midsommar ungefär två gånger, haha...
Godnatt!

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0