Friday's answering...

Litet svaar på taal bara :))
Det har inte hänt så mycket intressant med dom på senare tid, tills idag då... Men det tar jag senare! :) Nämnde dem även för senast 9 inlägg sen! Så de är inte bortglömda alls, men eftersom jag bara är där och rider/kör/pysslar om dem 2-3 ggr i veckan, så är det lätt hänt att jag skriver mer om Hausti istället eftersom jag rider honom typ så ofta jag kan! Men som jag nämnde för 9 inlägg sen så planerar jag att fota lite snart när vi ska ut och köra Liam. Väntar bara på fint väder för fina bilder!
Btw också, det är nog ingen fråga man behöver vara anonym för, eftersom du kommenterade bloggen nyligen så kände jag igen ditt IP nummer. :)
Så jag vet vem du är, men vill du vara anonym så tänker inte jag hindra dig!
Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry, glömde att skriva mitt namn!

Okej, Hoppas de blir bra väder! Vill se bilder på Liam när ni kör han! :)

2011-06-21 @ 06:40:49
URL: http://alvskii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0