Voltarbete

ska precis ut och rida, har ni lust att se nån bild sen?? :)
Syrran kan säkert knäppa några kort med min kamera eftersom jag tänker vara precis utanför huset, perfa!
Blir ganska mycket arbete på att flytta honom, och få honom mjuk och sedan lite töltarbete och trav, ingen galopp idag!
Kan fara ut i morgon så han får sträcka på sig lite, men då är frågan vart ska jag rida? En av de bästaste vägarna är ju förstörda tack vare hon där med hundarna... tur ändå att hon bor ganska långt in på den vägen så jag kan rida lite fram och tillbaka före, utan synhåll från hennes hus, NICE.
det är 15 dagar kvar till tävlingen, de gäller att träna ordentligt, och försöka banta ner muni så mkt som möjligt.
-
Var just åxå och fixade en ny volt på åkern, där de är gräs upp till nacken på en, överdriver lite hähää, men på ett ungefär, de är skithögt! Så satt dit gräsklipparen Dimbrá och hon var bara glad över att kunna hjälpa till.
-
Men nu ska jag dra ut till heppen och träna lite! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0