Ursäkta

Ursäkta att det är dålig uppdatering, men vi kan väll skylla på att de är sommar? då vill man vara ute lite, och inte sitta framför datorn! ;)
Men efter tävlingen så har jag tagit det väldigt lugnt med Muni, och bara njutit av varenda stund. Bara se honom i hagen, klappa och gosa. Ikväll tänkte jag sticka ut och rida honom, men då är frågan vart ska jag rida?
Jag försöker att ta de ganska lugnt, men med mitt liv går det ofc inte, många intressen, kompisar och jobb, det går inte att sätta ihop allt, men jag försöker och de funkar ibland.
Men taggar sista matchen imorgon mot FC BONDE, spelar i sportkila kl. 20, ses där?
Taggar för fullt!
Det är bara 6 dagar kvar, kommer svida, men jag har sagt åt mig själv att va stark! och jag ska klara det!
I augusti blir det mkt Sverige kan jag absolut säga, första veckan ska jag fara och hälsa på min kusin Simon, fett kul! Ska upp till dalarna, och tala lite dalmål, hahaa nåånej kan inte de? så de får bli vanlig ålänska. Jag gillar dalmål sjukt mkt, de är kul att lyssna på alla som snackar det, och det är fullt där!
här får ni lära er snacka dalmål:
Visst låter de kuul?
Hahahaaa jag döööör! Älskar dalmål, börja använda de här på åland? ;) Spec. de första uttrycket hahaa^^
-
Ska shoppa i dalbo, så jag tror jag skiter i att fara till stockholm sen? Men vem vet, vill fara till en viss butik där och köpa lite axelsmycken, och handsmycken och andra grejer, de är så sjukt snygga!
sen blir de att fara till grönan med pamela åtminstonde, hänger nån med? Peppar, peppar! och den 12-13 augusti så ska jag på en festival till uppsala, far själv på den. Men kommer bo hos "mina svenskar" ;)
Kommer bli skit kul att få träffa alla dom, och så skulle jag även få testa rida en STOOOOOOOOR häst? Kommer väll tappa andan eller nått hmm... ? allvarligt talat drömmmmde jag om att jag satt upp på nån stor häst inatt, och började hyperventilera? HAHAHAHAA, för högt lilla jenny? ;) nämen jag har suttit upp på stora hästar, det har jag! de jag kommer ihåg är då Simpe x2, Play, Lance sen kommer jag inte på flera?
men peppar inför festivalen i uppsala! :P
Och peppar inför Rockoff, dock jobbar jag typ varje dag? :(
men en av "mina svenskar" ska komma över, och de ska verkligen bli kul, vem av dem? ;)
nämen, nu tänker jag käka lite sedan gå ut och sola, och skaffa lite färg eftersom jag inte har någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0