Trött nu...

Jag behöver sova, d vet jag... Inatt så kom jag hem klockan 02.00 från en närliggande stuga, va där me ett par kompisar men jag orkade inte sova över ;) Sen vaknade jag av åska nån gång inatt/morse, sen blev jag väckt av min mobil klockan 11 och låg o messade en stund, sen somnade jag om och vaknade igen klockan 14.15! :s
HAr inte sovit så länge på ett tag... Men jag är ändå ordentligt trött nu, har ju simmat med Hausti och det var ganska utmattande, sen var det jobb ikväll också!
Men roligare saker; Hausti gillade vatten ännu och han KAN simma! :D Jag hade ingen aning om vad han skulle hitta på när det blev lite djupare, men mitt lilla gulle simmade bara snällt :') Han lekte en liten lek med vattnet också, han liksom sträckte på halsen, tryckte ner mulen i vattnet  och började trava lite, sen så blåste han genom näsborrarna! Hahah, gullehest ♥
Sen var det en timme jobb, inte så tungt dock, vi tog bara upp 250 kg potatis. Vanligt vis så brukar d va rund 650 kg så d va bara lite jobb ;)
Blev en liten bild på Hausti från april! Gud han ser ut som en liten fölis!
Visst ser han liksom ut som ett litet barn? :')

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0