Tävlingslåtar och träningslåtar

Jag brukar ofta eller försöka när jag kan träna med musik, Kommer sätta betyg på alla låtar, med hjärtan, från 0-5,
De låtar som finns på min träning och tävlingsskiva så är:
Världens bästa tävlingslåt eller?
Sjukt kul att rida till, och jag blir skit glad när jag rider den, blir lixom baa... "Nu kör vi!!" Blir själv att nynna på denna låt,och redan när jag tränar inför en tävling och tränar med denna låt är jag skit nervös i början men sen lägger det sig helt när jag börja nynna och sjuna för mig själv, blir inte heller okoncentrerad på ridningen, blir att nu kör jag mitt race, och det går som det går. Men vi är här för att göra det bästa!
Äslkar denna låt,kommer ihåg kvällen då jag bad om hjälp om tävlingslåtar då fick jag denna, freedom call och nån till "dam dobido dam do bi do...? helt konstig?" men tack Wiken :D
Hallå? denna låt måst man ju bara gilla? Bra ärevarvslåt och det är nästan som en nationallåt för oss islandshästryttare ;) Gillar denna låt grymt, och den passar väldigt bra i de flesta grenar! :)
En låt för den som har lite rockigare häst? ;) som verkligen sticker ut ? Jag tycker själv när jag kollade skritten med mig och muni såg de ut som om han sku head-banga lite hahaa^^ skojja, men de är skit kul, tycker att låten gör en stor sak, ekipaget ser mkt maffigare ut med denna låt! Rekommenderar denna låt i 4g eller 5g
Bra låt såhär övrigt? Men gillar den sjukt mkt, den är så poppig, och jag gillar verkligen både moderna låtar och gammmmmla låtar, gillar denna för att den passar de flesta hästar i takten! denna låt passar  till 4g el 5g
Eurodancer - DJ Mangoo<3<3<3<3<3
Hahaa gillar denna låt skarpt, blir alltid och skratta när jag rider denna låt för börjar tänka på "Sova en timme, vaken en timme, sova en timme..." o.s.v, och har roliga minnen från denna låt! grymt kul och passar i tölten helt perfekt har sväng i sig och speciellt i ökade tölten! :D
2009:s 25 mest spelade låtar - Dj Earworm<3<3<3<3
"I know you want me...POP!", denna låt är grymt bra!
Trevlig att rida till, och passar bra till "det lite lugnare tempo-hästen", get it?
de kanske inte direkt passar till sånna hästar som är maffiga i steget och takten och har fart på sig.
Som sagt den är trevlig att rida till, men den passar inte så bra till Muni, eftersom han gärna har lite fart i sig, och har verkligen GO i sig!
Warriors of light - Freedom call<3<3<3
Börjar alltid först tänka "We will rock you" låten, i början! men gillar den skarpt har ett perfekt tempo för en SNABB passhäst som verkligen har det där extra i sig, och i resten av gångarterna. Passar fint till i Tölt och 5g,
den är lite lugnare ibland, men ibland blir de att köra så de ryker! Den passar inte direkt till t.ex. T7 pga. att de är arbetstempo tölt i början, och de går så snabbt i låten i början så de passar inte alls ihop! :S
man ska nog köra i de gångarterna som är snabba med denna låt! ;)
On the floor - Jennifer Lopez ft. Pitbull<3<3<3<3
Love this song!
Låt för de lite lugnare men ändå lite "pooower" i sig, passar bra till T7 klassen, eftersom den är ganska lugn i början och ökar tempot senare. Har alltid haft en lite kärlek till pitbulls låtar, eller de han är med i, lätt att få de i huvve! ;)
We R who we R - Ke$ha<3<3<3
Braaaa låt!!!
Passar även bra till tölt programmen och 4g, den är ganska lugn men ändå har det där extra i sig! Blir verkligen framåt när jag hör låten, man blir så glad av att höra sån här musik! :)
Live is life - Opus<3<3
Klassiker? Absolut, och sånna gillar vi
Rap das armas<3<3<3
Hur mkt på G blir du inte på introt av denna låt då? Herregud känner mig redan nu att jag vill upp på Muni och köra så de ryker i tölten, fyyyytusan vad sköööön denna låt är! man blir så jäkla glad, det är sånna låtar man ska ha, man ska inte ha dystra låtar! :)
Dj got us falling in love again - Usher ft. Pitbull<3<3<3<3
Pitbull *host host* ;)
Nämen denna låt är för den häst som vill köra ganska långsamt i början men som kan verkligen köra så de ryker senare, gillar låten skarpt! :)
American Idiot - Green Day<3<3<3<3<3
Fyyyytusan vad denna låt är bra passar perfekt för hästar som kör pass, och då ska de inte vara nån långsam pass heller! ;) Riktigt snabb ska de vara, man kan köra denna låt vid en uppvisning då man ska visa passläggningarna!
Och den passar till tölt åxå, för de som är lite snabbare och har verkligen den där "pooow" i sig, som Muni *host host* ;)
Nämen Muni har en bra och stark tölt, <3 ...och ibland lite för snabb, men de har han inte fattat ännu! ;)
Apassionata grejs?<3<3<3
En lugnare låt, men denna passar bra vid uppvisning där de ska ta de lite lugnare! :)
Bumpy ride - Mohombi<3<3
GRYYYYYYYMMMMMMMMA MOHOMBI!!!! <3
bra takt, bra fart! bra bra bra bra! :)
Sandstorm<3<3<3
Klassiker?! ;D
Denna tror jag du inte missar en ändå gång på en tävling speciellt i Sverige, brukar användas vid alla möjliga grenar, har hört den mest i finalerna iaf! Den är såååå tuff, lixom man blir verkligen taggad inför finalen när man hör den här låten! :D
Genom eld och vatten - Sarek<3<3<3
Lugn och glad låt!
Mikrofånkåt - September<3<3<3
Braaaa låt! :) ... orkar inte skriva nått! hahaa^^
Eye of the tiger - Survivor<3<3<3<3
GRYMMMMMMTTTTT BRA!!! :D
Waka Waka - Shakira<3<3<3
Glad låt! :D
Pirates of the Caribbean<3<3<3<3<3
GRYMT BRAAAA!! LOVE IT<3
PEPP LÅTEN 1:#

Kommentarer
Postat av: Frida du vät väm huh? ;)

EURODANCER och PEPP-LÅTEN <33333

2011-07-09 @ 18:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0