Ridturen i bilder

Det är bra att se ridbilder på sig själv måste jag säga, för nu ser jag att jag måste...
...titta upp!
...höja händerna, ha dem inte så långt ner
...räta upp mig
...sätt ner de där hälarna
_________________________________________________________
Trav på volten
_________________________________________________________
Kort tempo tölt
_________________________________________________________
Mellantempo tölt
_________________________________________________________
Trav
_________________________________________________________
Ökad tölt
_________________________________________________________
Blev några bilder iaf! :)

Kommentarer
Postat av: manda

oj va fin han e!

2011-07-09 @ 09:01:24
Postat av: Anonym

han går bakom hand, men det är inte så konstigt om man tänker på hur du säkert brukar göra... eller hur du gjorde på framridningen till en tävling! Satt av och sågade honom i munnen från marken, skämms man inte otroligt över att göra sånt mot sin häst? dessutom på tävling där alla ser !? :s

2011-07-09 @ 20:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0