Ojojoj...

Är det normalt att bara sitta inne på dagarna och inte göra ngt alls? Skulle inte tro det! Men jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på... Jag är helt enkelt för lat för att göra något!
Men jag tror faktiskt att jag ska släpa mig till stan idag med en kompis, borde hämta ut Rockoff passet också kanske? Eller läste nyss att dom är försenade tills imorron -.-
Kan också tillägga att ni inte kommer höra mycket av mig från och med fredag eftersom Ålands största festival kommer äga rum!
Längtar som tusan! :D
Vet inte om jag far alla 9 dagar, blir nog ganska trött, men om kompis gänget far så hänger jag nog med! ;)
Det är sällan det händer något här på Åland så man får väl ta tillfället i akt!
Kommer egentligen inte så jätte bra artister, den enda som jag ser fram emot är nog Daniel Adams-Ray...
Men det är alltid lika kul med Rockoff!
Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det ska bli så satans kul! :D September <3 Daniel Adams-Ray <3 :D Seen nån till då ;)

2011-07-20 @ 14:24:40
URL: http://stallsofiero.blogg.se/
Postat av: fo

Hey, fin blogg & fina hästar! :)

Kom gärna in till min blogg om min unghästs utveckling för att nå toppen. Följa varandra via bloglovin, kanske länka varandra? :)



Kram fo & pamela

2011-07-20 @ 17:20:31
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0