Nytt träns

Äntligen har hööks fått in ett nytt islandshäst träns, dock får denna även en diss... inte alls snyggt... :S
okej det dinns inte så många snygga islandshäst träns, Munis är ett vanligt som sjukt många har, typ standard islandshästträns.
Men Freyjas är sjukt snyggt, de är ett top reiter flätat, vitt och svart. Sjukt fint :)
typ såhär:
Detta är vad jag kallar standard islandshäst träns
(Klicka på bilden för att kunna se den större)
______________________________________________________________
Jag har fortfarande inte bestämt mig vilket träns jag ska använda på tävlingen den 17 juli?!
Kommer ha med båda, men är väldigt osäker vilket jag ska använda!
Standard tränset ser ni på bilden ovan, hööks tränset ser ut såhär:
Dock kommer jag byta ut pannbandet om jag hinner få hem mitt kyro 2 delande pannbandet...
ska beställa imorgon om jag får tid! Ska ha den i sapphire eller light sapphire... har inte bestämt mig ännu! ><
Vilket träns?
Free surveys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0