Muni träning

Herregud vad fin han var idag, testade min och munis läxa! :)
Snacka om att han blev fin i traven nu måste jag säga, 6,0 trav de där! Bara vi håller den sen på tävlingsbanan.
Han längde på stegen riktigt ordentligt. Och fin form hade han åå, inte för lång och inte för kort, lixom att han tar i bogen.
Han hade en perfekt fin form, och arbetade så i flera varv, fick inte kort på den eftersom de går inte att ta så många foton när man ska koncentrera sig på hästen.
Tyvärr blir de inte några bilder nu...
Eftersom jag inte fick några ordentliga bilder bara suddiga sen när han verkligen fick den där "6,0 poängaren" så började det regna... så jag satt kameran åt sidan invirvlad i min regnjacka...
-
Red honom åå lite, snacka om att han kändes fin, och han har verkligen blivit stark i alla gångarterna, och kan verkligen arbeta sig fram, och så positiv. Finfina Muni
#Minnet#

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0