Morgondagens planering

el. dagens då? haha^^
blir att stiga upp vid 10-11 tiden? Äta lite, sen blir de att städa garaget och fixa lite där inne, och medans Adam och Cia går ut och går med "mosters gull", så kommer jag hålla på med Muni, enligt läxan vi fick av Liz.
Tills dess borde jag vara ganska klar till 16 tiden? Då jag sticker på jobb och är där hela kvällen!
Tänk om jag sku ha varligt ledig imorgon? de är ju stress-måndag... alltså missar jag golfen och fotbollen imorgon... :/
Och jag gillar då inte mina jobb tider denna vecka, men får lov att överleva med de!
Borde ha fått min lön för juli månad på lite mer än 800€, och då ska man tänka att jag knappt har jobbat nått? varit ledig 3-4 dagar i veckan!
De är fiiiiiint de ;)
Så denna månad måst jag tjäna mer än 1000€ åtminstonde eftersom jag jobbar nu 5-6 dagar i veckan, money money money! :)
Blir att fara till grönan med Pamela i augusti sen, och sedan fara en gång till och shoppa loss i stockholm, gillar läget.

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - vinn en design

Hej nu har jag äntligen gått med på att lotta ut två designer!



Va med och tävla om en helt ny design där du får va med och bestämma allt. Reglerna är enkla, det kommer bli två vinnare och tävlingen avslutas den 1 augusti..



Det kan du ju inte bara missa! KRAM :D

2011-07-04 @ 16:50:58
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0