Morgondagen

Suck sitter ensam hemma, och har sjukt tråkigt!
kan inte fara in till rockoff ikväll eller imorgon eftersom jag jobbar kväll, och ska upp sjukt tidigt på tisdag morgon :(<3
Imorgon kommer Nea hit, och jan åxå kanske? Hon ska komma och fotografera mig och muni, så jag sitter och funderar vad jag ska ha på mig imorgon? Hon är så sjukt duktig! och total kär i detta foto:
<span style=
Älskar färgerna, och jaa... jag älskar den helt enkelt! :)
jag och fina freyja
Totalt kär i freyjas Top Reiter träns ;)<3
Men imorgon ska jag vara en "dålig förebild" som alla håller på nojjsar om bland storbloggarna när de rider utan ridhjälm, de sku även va snyggare om jag sku rida utan sadel, men inget jag är så pepp på med en väldigt känslig häst, som ser en massa spöken och när man även har en smal häst är det inte lika lätt att hålla sig på tycker jag då... om man t.ex. jämför Wynja och Muni,på wynja känns det som om man sitter i en fåtölj medans på muni känns det som om man bara sku dingla med benen rakt ner, om ni fattar? lite dåligt förklarat men ni får överleva med det! ;)
så de kanske kommer några bilder sen på min och munis sista ridtur tsm<3

Kommentarer
Postat av: ronja

Lycka till med ridturen, gör den tillden bästa <3

2011-07-25 @ 12:37:15
URL: http://ttegelsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0