Lite renovering

Hej hej!
Kommer va lite dåligt uppdaterande från min sida, eftersom jag inte rider så mkt som jag gjorde förut, men var ikväll ut på en tur med Cia, jag red Freyja och hon ledde Dimbrá, sköööönt tur^^
Men håller på renoverar lite här och var! :)
tråkigt inlägg, I know...
Men nått ni får leva med. Kan ju även säga att statistiken har sjunkigt sjukt mkt nu under de senaste dagarna, kanske för att vi knappt uppdaterar nått? hmm...
Men jag lovar inte nå mkt uppdaterande, speciellt inte som förut! Kanske blir så senare, men just nu är det mkt runt mig. Har som sagt minst 7 personer som har frågat mig nu om jag kan börja rida deras hästar. Så nått rätt måst jag ha gjort med Muni! ;)
Av dessa 7 personer så kommer jag tacka nej till 4 personer, sen de andra 3 så ska jag fundera lite på. Jag söker ju en häst jag ska kunna tävla med och ha roligt! :)

Kommentarer
Postat av: ronja

hur gammal är drimbrá nu? :) när ska hon ridas in?

2011-08-01 @ 10:58:20
URL: http://ttegelsten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0