Hej.. igen!

Som ni märker så är jag väldigt oaktiv, men det är sommar och jag lever gärna utomhus och inte så länge vid datorn! :)
Men uppdaterar lite om vad som händer just nu i alla fall:

Gola och Liam

Gola hade ett astma anfall i fredags :( Men det var inge farligt, hon fick medicin och efter en stund så släppte det! Vi longerade dem bara lite lugnt då. Eller.. Liam förstod inte principen med longering så jag gav upp och körde lite NH istället. Sen duschade vi dem och jag borstade ut deras manar och svansar med pälsglans så dom blev jätte fina! Men Liam blev ju svart kort där efter... Fast han var ju ren i ett par minuter och det kändes skönt! Fick dock ingen bild, men en annan gång hinner jag med det :)

Hausti &CO

Veterinär var och kollade på Hausti idag, har inte hört ännu vad veterinären sa dock. Hoppas bara att det är väl med Hausti och så ♥ Han är en fin kille... Kommer nog att ta med kameran nån gäng snart när jag besöker honom!
Och nu är det så att Natinn är såld, vet inte mycket om det, men hon får det alldeles säker bra vart hon än har flyttat!
Liam i sommarhagen ♥

Jag lever i alla fall, och som sagt, ska väl fota lite snart så lite bilder dyker upp förr eller senare!
Passar på att höra ifall nån har önskemål på vad jag ska fota, nån som vill se något?

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0