Fråge svar

Svar: Hausti är inte min, även om jag önskade det. Han är ju till salu, men mina föräldrar är inte intresserade alls och dom tycker att jag är för ung för att ta hand om en häst själv. Dom har kanske rätt?
Men tills de ändrar sig så hoppas jag att ingen kommer och köper honom... Men om någon ändå skulle göra det så vet jag att han skulle få det bra, eftersom jag vet att hans nuvarande ägare aldrig skulle sälja iväg någon av sina hästar till ett hem som verkar det minsta misstänksamt. Bara det bästa är gott nog!
Men som ett ordentligt svar på frågan:
Hausti är inte min, men det är bara jag som rider honom just nu. Men jag skulle ändå inte säga att han är min foderhäst, eftersom jag inte betalar något, eller sköter något med honom förutom ridningen! :) Och det är jag väldigt tacksam över att jag får göra!

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0