Om 28 dagar bär det av till Thilde Höök och Hökebo på sommarläger 4! ♥
Kommer bli 5 fantastiska dagar, speciellt eftersom Carro nyss knep den sista platsen! Så det bli Anna, Carro och jag + 7 andra, ännu okända typer!
Jag kan berätta en kortfattad historia om hur det gick till när Carro fick den sista platsen!
Carro ville på ridläger, men hon hade ett hinder som gjorde att hon inte kunde fara på läger alls. Men sedan löste sig allt och så sökte hon efter läger som hon kunde fara på, hon hade velat fara med Anna och mig, men vi alla visste att det var fullbokat för länge sen... Men ett par månader senare så var Carro och jag ute och red, då diskuterade vi olika ridläger och Carro sa att hon trodde hon visste vart hon skulle, men det kändes tråkigt att åka själv.
Då helt plötsligt kom jag ihåg att jag för ett par dagar sedan hade läst att det var en avbokning på lägret som Anna och jag skulle på. Då blev både jag och Carro helt överlyckliga, eller speciellt Carro ;)
Men eftersom det var ett par dagar sedan som jag läste det så kunde ju platsen vara upptagen redan, men Carro mailade ändå och jag tror att hon försökte att inte ha allt för höga förhoppnigar!
Men hon fick inget svar dagen efter, och inte dagen efter det heller... Hon mailade igen, men inget svar kom och hon hade börjat ge upp hoppet.
Men ett par dagar senare dök svaret upp:

"Du har fått den sista platsen på läger 4 i sommar, jag bifogar info och packlista."
Något sånt stod det iaf :) Gissa om vi blev glada alla tre!?
En riktigt solskenshistoria!

Godnatt! Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaa! :'D bästa på länge! :D<3 (vet inte om kommentaren kommer två ggr för de typ ceppar...)

2011-07-11 @ 14:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0