Uppdatering - VM 2011

Sista VM dagen idag, det har hållit på hela veckan och har försökt hänga med lite, med videoklipp och tidningsannonser och en massa. Och har mest läst om Sverige, eftersom de har stått mest i tidningenridsport.se. Har inte hört nått mer om Byr, men hoppas på att få göra det så småningom. Det skulle vara kul och höra hur de gick för honom vilken plats han hamna på, han låg ju på tredje plats vid exteriörbedömningen, men sen vet jag inte. Jag vet bara att onsdagens ridning inte gick nå br då han tappade en sko, och torsdagen for de ut på en lugn tur i skogen, fytusan vad roligt de sku va att tävla på VM och även ba rida ut med sin egen häst i österrikes skogar, lite roligt.
Men mer om byr vet jag inte, och nu ska jag försöka med hela veckan som gått för alla andra ryttare. Vet att det är många som har varit där på VM och uppdaterad på facebook vart efter så jag själv har varit väldigt uppdaterad.
Magnús Skúlason - Hraunar frá Efri-Raudalaek
Vinnare i B-finalen
Magnús Skúlason - Hraunar frá Efri-Raudalaek
Världsmästare 2011 i F1
Grattis! :)
Det finns så mycket om VM 2011, inget jag orkar snacka så mycket mer om! Men det är bara att gå in på tidningenridsport.se, och där ser ni allt som händer i hästvärlden sportmässigt och speciellt om de svenska ryttarna om det intresserar er?
Jag därimot väntar på mer info om Byr, bilder och filmer skulle jag vilja se på honom från VM resan, det sku vara väldigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0