Svullet som tusan :(

Usch, min mobil dog igår så jag hann inte ta bilder när jag var hos Gola och Liam. Synd!
Men nu är det så hemsk ändå att ridlektionerna börjar idag! (Inte hemskt)
Men min fot är så svullen sen vurpan med scootern att min feta fot inte går ner i en ridsko... (Hemskt)
Någon som har tips på vad jag ska ta mig till? :s

Jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på, men att skippa ridlektionen för att min feta fot säger nej är helt uteslutet!
Stövlar funkar inte heller, för tajt, d liksom trycker på så d gör ont, ajajajajaj :((
Aja, jag hittar på nått, får väl rida utan klack annars.

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Matilda - Stall Sofiero

JAG VET!!!!! :D Skär av foten, då är problemen borta ;) Höhöhöhöhöhhö! xD

2011-08-16 @ 16:07:28
URL: http://stallsofiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0