Svar på kommentar

Minna om Kritik:
Det enda jag reagerade på igår är att du tittar ner väldigt mycket och kanske ibland sitter lite framåtlutad, men det kanske beror på att du tittar ner? Jag vet inte heller hur man rider en islandshäst, så jag ska väl vara tyst xD men tänkte ifall du ville veta :) Annars såg det verkligen jättefint ut igår!
-----
svar:
Joo asså de är absoluta största fel när jag rider att jag tittar ner, de har typ alltid varit så, men nått jag försöker träna bort, och de kan säkert vara det som gör mig lite framåtlutad. Det är inte så stor skillnad mellan en vanlig häst/ponny och en islandshäst, okej då jag kan inte så mkt om andra raser men de jag har ridit så tycker jag ju att de är ju typ desamma fast man har längre stigbyglar med islandshästar. Och även dressyren och islandshästridning påminner mycket om varandra, tycker jag! :D
Vad bra att de såg fiiint ut i onsdags! De var jätte roligt att träffa dig igen, länge sen sist^^

Kommentarer
Postat av: Minna

haha men jag har samma problem, har skitsvårt att titta rakt fram.. men, försöker träna på det jag också :) Kul att träffa dig också :D Får ta och träffas nån annan dag också tycker jaaag. Fast vi lär väl ses på lördag :)

2011-08-26 @ 12:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0