Saknar!!

Saknar en massa saker just nu...

Rockoff
Nästa år... längtar redan! Det här året var grymt röjigt!

Mitt troll
Saknar mitt privata troll som ringer och väcker mig varje morgon för att jag vaknar halv 2 och hon halv 10 typ...
Härliga tider!

Gamla FB chatten
Men nu kan man ju få tillbaka den så jag ska fixa just! :))

Sommarlovet
Vet, typ två veckor kvar, men måste det gå så jäkla snabbt! Jag har ju inte ens en smartphone?
Haha, nån som sett reklamen? Lite natt humor... ;)

Bra musik
Har tyvärr gått och tjatat sönder alla låtar som finns, så nu får jag snällt vänta på nytt örongodis :))
Som till exempel Justin Biebers nya album! ;)
Allt det saknar jag mycket, men alla goda ting kommer tillbaka får man hoppas...
Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Anki

Ni verkar ha koll på islandhästar :) Har ni något tips på någon bra tränare i närke/värmland området. Svara gärna i bloggen, tack på förhand!!

2011-08-04 @ 06:45:24
URL: http://ankialmlof.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0