O-M-G vilken skillnad eller?! O.o

Bild från när vi var och kollade och provade Muni, ägaren visar honom:
Tölt
Bjuder på bilden! Så jäkla glad att jag har förbättrats som ryttare sjukt mycket!!
trav bild på oss första gången jag red honom, då vi var och provade honom, lite pinsamt att lägga upp en sån här bild, men det är mycket tack vare muni att jag har blivit en så mycket bättre ryttare, visst den där sadeln var inte alls kul att rida i och hamnade HELA tiden i stolsits, men kolla hur jag även lutar framåt? ><
Min sits har blivit sjukt mkt bättre sen jag började rida muni, fast jag har kvar lite av stolsits, men den blir bättre och jaaa... blicken upp! vet, de är mina 2 fel som jag arbetar sjukt mycket med.
Det där var alltså bilder från den 25.09.10 och vi hämtade honom 02.10.10
här är bilder "i slutet" av vår tid tsm, bilder från den 11.07.11
tölt:
Dissa minen ><
Tycker själv att vi har gjort ett bra jobb tsm du och jag muni<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0