Movietajm - Jenny o. Muni från yttringe V5 i SVERIGE!!

nu är båda delarna klara, de flesta har säkert sett del 1 men nu kommer fortsättningen! :)
Rekommenderar att se videoklippen i 720p
del 2
Och jag måst själv säga att jag är super nöjd över nedsaktningen från trav-skritt! ;)
Ni ser vid avsaktningen att jag har ganska löst på tyglara, men faller ner i form direkt, och sedan blir han att "krulla ihop sig" och blir bakom hand, nått vi hade problem med då han blev mjuk.
dock fick vi fel galopp och att han sprang in i galoppen, men jag ändrade den direkt när vi kom in i kurvan! :)

Kommentarer
Postat av: järfalk

talang på och rida Jenny! :D muni och du är jätte fina tillsammans!, haff? ;) jag kivas barra!

finisar!

2011-08-12 @ 22:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0