GÄSTBLOGGNING !

tjeeenare allesammans! jag heter elin och är såkallat fridas trollbarn! :)
tääänkte gästblogga liite! :) tihihih, busig jag är... okej, det här kommer bli fullt ointressant för er "/ men go for it!

aa just nu är frida hemma hos mig... i sverige! vi har skiitkul, kan även visa ett mästerverk hon och jag har gjort!
men först ska jag lägga upp lite bilder på lite smått&gott!


kan ju börja med och säga att det här är den katten jag har i sverige, hon heter karissa och är världsbäst!
har även 5 kattor på åland....(jag bor på åland med min far och sverige med min mor)..

jisses vad allt är sär just nu... funkar inte att ladda upp bilder......blöh på blogg.se -.-


det här är min bäbis, skämtar inte hur mycket han betydde för mig... han heter hjulius men dog tyvärr för nån månad sen.... saknar den gobiten mer än någonsin! han är absolut värd en plats på den här bloggen :)


det här är min hund, han heter bonzo! värdsbäst han me! han är en briard om någon undrar.. skitsöt


min coola flicka som har varit med om minst alla sjukdomar en häst kan ha, men nu är hon frisk på top fast lite dålig kondis"/ hon heter feimin, islänning precis en vekca äldre än mig ( o jag är 14 )
underbar häst! pusspusspusspuss..


NU på den här bloggen kmr en bild på mig...... har haft lugg i några dagar bara, ångrar de som fanfanfan!
jaja nu har internet fått se på bild på mig med lugg <- random :S

de där va lite om mina djur, har flera djur men inget jag orkar skriva om nu... kanske gästbloggar nån mer gång? ;)

hoppas ni inte dog av tråkighet!, fortsätt läs den här bloggen och gilla bloggen på fb!

ha ett riktigt saftigt liv nu allesammans!
puss&kram - elin! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0