Den 24 september

Okej det är helt solklart att jag tänker sticka till Sverige då, för er som inte vet så är det islandshästtävling då som jag inte vill missa! :)
Ingen stor, men de är nära och en av mina favorithingstar är redan anmäld till den tävlingen, och de kommer nog inte bara bli 1 fin hingst på den tävlingen! ;)
Men de hästar jag verkligen kommer bli roligt att se (om jag far, men de är ett måste x3)
Illingur frá Tóftum
Kraftur
Brana från Marbogården
Vignir från Värhufvud
Vilda från Ängdala Gård
De är inte många hästar anmälda men dessa är några som är det och som jag hoppas på att få se! :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Var är den någonstans ? :)

2011-08-18 @ 12:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0