Äntligen hemma!! :D

Nu är jag hemma och ska snart sova, men först blir de att lyssna på mohombi, och planera resa den 20 aug, då han kommer till Sverige på The Voice festivalen. Fyyyfan jag måst ju fara på det, Mohombi är ju typ världens bästa  ;)
Men kan även säga att jag är ägare av ett nytt underbart objektiv Sigma 70-300 F4-5.6 DG Macro fyyy17 vad jag älskar det, så om någon vill ha lite bilder kommer jag gärna och fotograferar. Bara att boka mig hahaa, och du får inte bo så in i *pip* långt ifrån där jag bor.
Och så har jag shoppat kläder för minst 2000kr? 800kr gick åt underkläder, och sedan köpte jag typ 3 nya bikini, love it! och massa nya linnen, och de jag behövde mest var jeans och en ny väska, köpte jag det? NEJ!!
Men köpte lite grejer inför skolstarten, 2 nya mattehäften där de står alla konstiga ekavationer vi håller på med i skolan. går minst 2 häften för 3 perioder matte. Och en ny kalender.
Kommer inte på så mkt mer än att jag har haft riktigt trevligt där uppe i dalarna och har inte lärt mig ett skit dalmål :(
De jag annars har gjort "där uppe", så är simmat lite, åkt en massa bil, shoppat, varit med på måsjakt m.m
och höll på hamna med på grävlingsjakt... tur att jag slapp!!
Gulliga, men j*vligt farliga!!:S
Mitt i natten sku man fara och jaga dessa bland alla vargar och björnar, usch jag sku väll ha dött eller nått? jag som redan är smått mörkrädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0