Hopptävling - Bilder

Heej heej tänkte slänga  upp några fler bilder som mamma fotograferade! :)
Muni och jag väntar på våran tur
Och joo... jag har en skitig häst... x3
till banbyggargrejen till höger ->
SMACKA FÖR F*N INTE PÅ EN HÄST DU INTE KÄNNER OCH NÄR DU STÅR PÅ SIDAN, OCH SPECIELLT SKA DU INTE SMACKA FÖRE MAN KOMMER PÅ HINDRET NÄR DU STÅR PRECIS BREDVID HINDRET!
Det var verkligen synd, Muni tyckte de var jätte läskigt, nog med att han redan var stressad när alla andra på sina hästar på framridningen höll på smacka på sina hästar... Sorry att jag har en häst som är känslig för ljud runt omkring, ibland är han lite mer fjollig än andra dagar, och hopptävlingarna var han extra fjollig...
Men tycker ärligt talat att hon där banbyggaren inte ska smacka på andra hästar när hon inte vet nått om dem, sa åt henne sen, att hon inte fick smacka på honom.
Men jajaa, nog med det, Muni var duktig ändå och det är de viktigaste! :)
DISSA SITSEN PÅ RESTEN AV BILDERNA! ;)
Det är svårt att komma upp i bra sits i syrrans Top Reiter, när man hoppar
Som sagt dissa sitsen...
men kolla hur långt efter hindret vi landar! :)
Här hoppar vi över ett av de läskigaste hindrena som jag vägra ut mig på i 50cm, denna bild är från 70cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0