Fotografering

Skrev värsta långa texten men ALLT försvann spårlöst! D:
Men kortfattat i alla fall, Jenny fotade mig idag! Har dock inte fått bilderna av henne nu, men det har kommit upp ett litet smakprov redan ;)
Hausti funkade tyvärr inte alls idag! :( Eller nej, rättelse, det vag JAG som inte funkade. Jag tänkte hela tiden på att jag blev fotad och dessutom så red jag med fetaste vinterjackan på mig. Varmt som tusan idag tyckte både Hausti och jag! Den stackars lilla hästen hade svettpärlor i ansiktet när vi kom hem, det var fel dag att va svart och luddig idag!
Nu håller jag förresten på och laddar ner bilderna från hotmail som Jenny skickade... Det tar dock en evighet eftersom vårt internet suger. TACK JENNY FÖR ATT JAG INTE FICK LÅNA DITT MINNESKORT ELLER TA ETT USB :)
Nåja, i den här takten kommer nog bilderna upp imorgon först, tyvärr.
Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0