Barbacka!

Var ut barbacka idag med Anna på Öska och Hausti. Öska har inte varit ut på ungefär en vecka tror jag i alla fall, så gissa om hon var pigg? Det är dessutom vår och vårkänslorna spökar lite... Perfekt för en barbacka ritt då eller hur? ;)
Men allt gick ganska bra, förutom att Anna flög i backen när vi galopperade, men bortsett från det så var det jätte kul! Det var bara Öska som såg en jätte inbjudande väg som hon absolut skulle svänga in på! Så Anna åkte i backen och jag satt kvar på Hausti och tänkte att vad tusan hände just? Men Öska sprang inte långt, så medan Anna hämtade sig så hämtade jag Öska med Hausti efter mig. Sen var det bara att hoppa upp igen och rida vidare. Vi blev båda dock lite skakade först eftersom de var så pigga och vi var barbacka! Men vi kom över det och red vidare bara, galopperade lite på en åker också! Jätte härligt! :D
Perfekt väder var det också, lite varmt bara om man ska ha något att klaga på. Över 20 grader i solen...
Mjallis låg i hagen och vilade när vi kom och hon ställde sig inte ens upp när Anna kom och satte sig bredvid henne! :)
Är super pepp på att Jenny kommer med och fotar mig imorron! :D
Fick också en kommentar om ifall jag har bilder när jag rider Gola och nej det har jag inte, men jag kan försöka fixa det i veckan när jag ska rida henne! :)
Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0