sjukis

Stanna hemma från skolan idag med, för att jag endast har sovit 3-4 h pga att jag vakna ett flertal gånger under natten och första gången var typ 02.45 och då skakade hela jag, asså verkligen skakade och hackade tänder, och kunde knappt andas, de var jätte trögt, så det var skit hemskt kunde inte somna förrän mot halv 4 tiden?
Sen vakna jag igen vid halv 5 tiden och var vaken till åtminstonde 6, och då svettades jag skit mkt och hade jätte varmt, men om jag lyfte på täcket så började jag skaka igen, så högst antagligen hade jag feber inatt? sen efter 6 tiden så sov jag bara typ en halvtimme och så vakna jag och sov en till halvtimme och sen nån kvart och såå höll de på till klockan vart 9, då steg jag upp och gick och dushade.
Annars så har jag arbetat med "företaget", och fixat lite med de, e jätte svårt när man inte har de andra med sig! :S
Men har kommit en bit, och ska fortsätta igen sen, och så har jag fixat ihop låtlistor (y)
och mot halv 5 -tiden så ska jag sticka till syrran, då vi ska hämta släp från Jens, och sen lasta Calle och fara till Ämnäs och plocka upp thyrniros, (aka. Thirni). Och så kanske jag kommer få träffa Heimting (aka. Memme) ikväll åå, och Gunilla och hela gänget, beroende på hur jag mår?
ska bli kul att träffa dem imorgon om jag inte träffar dem ikväll åå! ^^
och nu har jag planerat en riktigt kul grej till höstlovet, dock är de 2 alternativ, båda grejerna är i Sverige, men ni får reda på mera när det börjar bli klart! ;)
och kanske har chansen att  *** en VM ***, de är ena alternativet, och de andra är att ***! ;)
*pepp*

Kommentarer
Postat av: elise

Hej! Jag är intresserad av tränset, men kan tänka mig betala 15 € för hela, då den där lilla remmen var sönder, man kan behöva fara till skomakare för att få det fixat! Men sen kan jag också tänka mig köpa endast träns"kroppen" utan nosgrimma för en 10a om du kanske vill sälja den skillt :)

2011-09-09 @ 20:05:31
URL: http://eliwse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0