Sjuk gr8!

Hemma från skolan nu och kan inte sova längra! okej jag har legat vaken nån timme nu... men detta suger lite smått att jag ska vara sjuk *morr*
Detta betyder då att jag inte kan fara och till Calle, så Liz får rida honom själv, sku gärna ha hängt med och sett på, och sen blir de ingen ridning senare ikväll, men ska försöka få nästa vecka att funka eller nått sånt?
och vet ni vad? I övermorgon så är det ÅM, kommer bli riktigt kul pepppppar för fullt till de, tänker rida spelar ingen roll hur sjuk jag är!
Men de sku sitta lite bättre om man var frisk, eftersom man har inte samma "krafter" som man har när man är frisk, kommer va helt död efter den dagen... x3
men bjuder på lite tävlingslåtar:
- PEPP/psyk låten!!! ;) FRIDA!!!! ;D
GILLA! :D

Kommentarer
Postat av: Minna

Vill du ha fotograf någon gång (om mina bilder duger alltså, eheee) när ni tränar på travbanan eller nått så är det bara att säga till. Bor ju NÅGOT närmare nu och är alltid kul med nya fotoutmaningar ;)

2011-09-08 @ 16:30:03
URL: http://mminus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0